slider-bornbasket-contact

Vragen & Antwoorden

Q&A-Bornbasket

Uw factuur ontvangt u alleen per email. Wanneer u een cadeautje verstuurt rechtstreeks naar de ontvanger zal deze dan ook geen factuur ontvangen.

Wij streven er naar om bestellingen op werkdagen nog dezelfde dag of uiterlijk de dag na de bestelling te versturen via DHL of PostNL. U ontvangt hiervan een track & trace code.

Heeft uw bestelling spoed en twijfelt u of de bestelling op tijd geleverd kan worden? Aarzal niet en neem contact met ons op. Dan kunnen wij op dat moment exact aangeven wanneer de bestelling verzonden zal worden.

De verzendkosten bedragen € 4,50. Voor bestellingen boven de € 60,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

De verzendkosten voor België bedragen € 7,50.

Een bestelling kan worden afgehaald. In het afrekenscherm kunt u deze optie aanvinken.

Afhalen is alleen mogelijk op afspraak. Zodra uw bestelling klaar is zal er contact met u worden opgenomen. U kunt in het opmerkingenveld bij het afrekenen eventueel uw voorkeur van dag en tijdstip aangeven.

Dit is mogelijk. Klik in het bestelproces onder de factuurgegevens op de optie ‘Verzend naar een ander adres’ en vul de gegevens in. Er zal geen factuur worden mee verstuurd.

Alle producten worden ineens verzonden. Producten die niet op voorraad zijn kunnen niet worden besteld.

Indien de bestelling nog niet verwerkt is kunnen er nog wijzigingen worden doorgegeven. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op.

Indien de bestelling nog niet verwerkt is kan een bestelling nog geannuleerd worden. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op.

Klachten kunt u per email sturen naar info@bornbasket.nl. Wij vragen u daarbij uw telefoonnummer te vermelden voor eventueel telefonisch contact. Uw klacht zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Bornbasket biedt de volgende betaalwijzen:

  • iDEAL (online betalen via je eigen bank)
  • Credit Card (Visa, MasterCard en Maestro)
  • PayPalBancontact/Mister Cash (voor Belgische klanten)
  • Achteraf

Ga naar uw winkelwagen en klik door op ‘bestelling afronden’. Boven de knop ‘kopen’ kunt u de kortingscode invullen. Druk vervolgens op de button toepassen. Uw korting zal nu verrekend worden.

Goed gevulde manden worden standaard in folie verpakt. Indien u bij het afrekenen kiest voor de cadeauverpakking ad € 1,95 worden alle cadeautjes apart verpakt inclusief de totale mand.