Contact & FAQ's

Onze klantenservice staat voor je klaar van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot en met 17:30. U kunt ons bereiken per mail info@bornbasket.nl, per telefoon 085-5000 232 of u kunt het contactformulier hiernaast invullen en versturen.

1 Verzending
1.1 Wanneer kan ik de levering van mijn bestelling verwachten?

Wij streven er naar om bestellingen op werkdagen nog dezelfde dag of uiterlijk de dag na de bestelling te versturen via DHL of PostNL. U ontvangt hiervan een track & trace code.

Heeft uw bestelling spoed en twijfelt u of de bestelling op tijd geleverd kan worden? Aarzal niet en neem contact met ons op. Dan kunnen wij op dat moment exact aangeven wanneer de bestelling verzonden zal worden.

 

 

1.2 Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen € 3,95. Voor bestellingen boven de € 60,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

De verzendkosten voor België bedragen € 6,95.

 

1.3 Kan een bestelling ook worden afgehaald?

Een bestelling kan worden afgehaald. In het afrekenscherm kunt u deze optie aanvinken.

Afhalen is alleen mogelijk op afspraak. Zodra uw bestelling klaar is zal er contact met u worden opgenomen. U kunt in het opmerkingenveld bij het afrekenen eventueel uw voorkeur van dag en tijdstip aangeven.

 

1.4 Kan de bestelling ook op een ander adres/ontvanger geleverd worden?

Dit is mogelijk. Klik in het bestelproces onder de factuurgegevens op de optie 'Verzend naar een ander adres' en vul de gegevens in. Er zal geen factuur worden mee verstuurd.

 

1.5 Wordt een bestelling van meerdere artikelen in 1 keer bezorgd?

Alle producten worden ineens verzonden. Producten die niet op voorraad zijn kunnen niet worden besteld.

 

2 Wijziging bestelling
2.1 Kan ik een bestelling die al geplaatst is nog wijzigen?

Indien de bestelling nog niet verwerkt is kunnen er nog wijzigingen worden doorgegeven. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op.

 

2.2 Kan ik een geplaatste bestelling nog annuleren?

Indien de bestelling nog niet verwerkt is kan een bestelling nog geannuleerd worden. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op.

 

3 Klachten
3.1 Ik heb een klacht over deze bestelling, waar kan ik deze bekend maken?

Klachten kunt u per email sturen naar info@bornbasket.nl. Wij vragen u daarbij uw telefoonnummer te vermelden voor eventueel telefonisch contact. Uw klacht zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

4 Betalen
4.1 Welke betaalmogelijkheden heb ik?

Bornbasket biedt de volgende betaalwijzen:

  • iDEAL (online betalen via je eigen bank)
  • Credit Card (Visa, MasterCard en Maestro)
  • Bancontact/Mister Cash (voor Belgische klanten)

 

4.2 Hoe maak ik gebruik van mijn kortingscode?

Ga naar uw winkelwagen. Onder de door u gekozen artikelen vindt u een veld waarin u de kortingscode kunt invullen. Druk vervolgens op de button toepassen. Uw korting zal nu verrekend worden in uw winkelwagen.

 

5 Cadeauverpakking
5.1 Wordt mijn kraammand ingepakt?

Goed gevulde manden worden standaard in folie verpakt. Indien u bij het afrekenen kiest voor de cadeauverpakking ad € 1,95 worden alle cadeautjes apart verpakt inclusief de totale mand.

Neem contact op
* Verplichte velden

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Copyright 2018 Bornbasket - Powered by Lightspeed
iDEAL MasterCard Visa Maestro Bancontact / Mister Cash SOFORT Banking